miércoles, 9 de enero de 2008

Tinc una serra més

Ahir vaig comprar una serra de calar, feta a Ripoll i que talla. No aniria be per fer escenes de la "Matansa de Tecsas" perquè es molt curteta, però per tallar palets i fer llenya ja m'anirà bé. Amb aquesta, la Margarita, la iaia Paki i en TD ja tinc 4 serres (sense contar tietes, cosines i parents de lluny). El món de la serra de calar (o de va-i-ve) és fascinant! Hi ha serretes per fusta dura, toba, per ferro, per al.lumini, per PVC, per ceràmica, per vidre, per formigó bufat (que no se que coi és), de dents grans, petites, tortes, rectes, de cara amunt, de cara avall, curtes, llargues, amples, estretes, de punta plana, de punta penetrant, de dents separades, juntes, de bimetall... Davant de tota aquesta oferta, jo he comprat recanvis "normals" i ja està. Total, per tallar quatre tronquets i uns llistons de pi vaig que m'estrello. També he pensat amb altres aplicacions més inusuals com tallar l'òs de pernil quan s'acabi, esporgar, tallar torrons, deixar-li a l'Anna perquè en passi més via en les operacions dels seus bitxets, per escurçar-me la barba.